Ultra Violet

Current chapter > pasrah


ya Allah sesungguhnya aku pasrah dengan takdirMu
kita hanya merancang tetapi Allah yang tentukan
huuu im not strong enough to hold this alone and longer
aku tak minta lebih pun..

hahaha ni give up tahap taktahu la nak cakap mcmne
aku cuba seratus kali lagi pun kalau hati kau keras jugak nak buat mcmne
kau mmg mcmtu dari dulu
nak menyesal skrg takde gunanya , semua dah jadi..

aku tak minta pun untuk jadi mcmni
puas mencuba utk buang perasaan ini jauh jauh
sepanjang aku pegi plkn aku taknak pun ingat kau and i did it ! yeahh
but bila dah balik and gathered back after spm it comes again and again
even more stronger haih

and now im afraid i will lose you..
yelah nak sambung belajarkan , mana tahu belajar kat hulu mana..
nnti lama tak jumpa apakan lagi contact
aku sanggup tunggu even in the next 10 years , in shaa Allah
because i never want anyone else except youuu

cuma ada harapan ni je yang tinggal
ya Allah jika dia adalah jodohku kau kuatkanlah hati ini utk setia menanti
sehingga dia menjadi yang halal buat diriku
sesungguhnya diri ini amat amat menyayangi dirinya dan tidak mahukan yang lain
aku sanggup tunggu sehingga hubungan ini menjadi halal
sekiranya dia bukanlah jodohku , kau kuatkanlah hati ini utk redha dan pasrah menerima ketentuanMu
bantulah aku untuk melupakan dengan sekelip mata
dan kurniakanlah aku lelaki yang jauh lebih baik dari dirinya..

mungkin kita tak boleh bersama skrg tapi pasti in syaa Allah suatu hari nnti
jika diizinkan
and aku selalu doakan kau dapat capai cita cita utk menjadi seorang pilot 
one day :')
aku tetap tunggu even seratus ribu org yg datang utk diriku
aku terima segala kekurangan dan kelebihan diri kau

ini bukan desperate namanyaa !
cuma Allah yang faham apa yg aku rasa..
and jika kau pun faham apa yg aku rasa itu cukup bermakna
aku hanya perlu berdoa dan berusaha
sesungguhnya jodoh itu rahsia Allah

KALAU NAK BERCINTA , CARI YANG HALAL UNTUK SETIA
KALAU NAK BAHAGIA KEJARLAH DOANYA HINGGA KE SYURGA

SEMOGA SEGALA KESABARANKU DEMI PENANTIAN INI AKAN TERBALAS SUATU HARI NNTI , AKU BERHARAP YA ALLAH
MAKBULKAN LAH DOAKU
IN SHAA ALLAH
AMIN AMIN YA RABB




Ultra Violet's  0 suka makan frutti."

← Older / / Newer →